Vienna new in




Včera sme išli do Viedne pre Jajových rodičov, ktorý prišli z Mexika domov po roku. Vďakabohu všetko dopadlo super, kufre sa nestratili, lietadlo nemalo meškanie, a tak som si ja ako správna nákupná maniačka užila to, čo Viedeň ponúka :)

Poznáte to, keď si idete len kúpiť plavky na leto a odídete po viac ako hodine s dvoma obrovskými taškami a ešte väčším entuziazmom? Mne sa to teda stalo včera. Primark určite poznáte, vo Viedni je v Shopping City Sud, takže si určite niekedy urobte výlet a skočte tam. Včera sa snúbila dokonalosť s dokonalosťou a.k.a. nízke ceny + výpredaje! Takže som si prišla naozaj na svoje :D



 Pôvodne som teda chcela kúpiť len plavky, no keďže sa pýtali do košíka aj tieto zlatíčka, nemohla som im povedať nie. A rovno v dvoch farbách :) Sú síce vysoké, no kto je na opätky zvyknutý, nemal by žiaden problém. Sú stabilné a dosť pohodlné. Povedala som si, že ak ma neoslnia iné topánky v Mexiku, tieto sú tou správnou voľbou na sestrinu svadbu :)




Plaviek som potrebovala trochu viac, keďže strávim celý august vo vriacej Strednej Amerike. Môj problém (a možno veľa z vás má podobný) je ten, že mám väčšie boky a menšie prsia, takže mi nesedia každé plavky. Našla som preto len tieto dvoje v krásnych letných farbách a dokonca s melónikmi :) Práve čo sa týka plavok si nekupujem drahé kúsky, keďže morská voda a slnko znehodnotia každé plavky bez rozdielu ceny alebo značky. Radšej si teda doprajem lacnejšie, no môžem mať každé leto iné.



Žabiek som zobrala niekoľko, keďže v 50 stupňovej horúčave je to pre mňa jediná nositeľná obuv. Do košíka sa pýtali takisto aj tieto slnečné okuliare a sandálky bez opätku.



Listových kabeliek nikdy nie je dosť! Milujem ich, pretože sú malé, praktické a v ruke vyzerajú ako šperk.
Hlavne tieto, ktoré som si kúpila včera sú skvelé! Myslím si, že vzorovaná bude vyzerať dobre aj s jednoduchým jednofarebným oblečením.


Na tento úlovok som obzvlášť pyšná. Sú to tričkové šaty, bavlnené, vzdušné, voľné so zaujímavou potlačou. Momentálne takto si predstavujem letný ležérny športovo elegantný outfit, keď bude von 30 stupňov a nebudem mať náladu na obtiahnuté alebo elegantné veci.


Dúfam, že Vás znova niečo zaujalo alebo inšpirovalo. Určite si na leto zaobstarajte hore odfotené vzdušné tričkové šaty, budete sa cítiť naozaj príjemne a vďaka strihu nad koleno aj trošku sexi. Ak teda cez leto zablúdite do Viedne, pamätajte, že to nie je len mesto cisárovnej Sisi, ale aj nákupné centrá a obrovský výber obchodov. Ja som tentokrát teda navštívila hlavne Primark a iné tomu podobné obchody. Dúfam, že raz sa vyberiem do viedenských ulíc so zvučnejšími dizajnérskymi menami. Holt, momentálne na nákup len takých značkových vecí nemám, no podľa mňa móda nie je len Dior, Chanel alebo Louis Vuitton, ale módu musí mať človek v sebe. Keď ju má, dokáže super nakúpiť aj v Primarku alebo v sekáči za rohom.