Just ordered: SHIRTINATOR.SK



Vždy ma bavilo nosiť veci, ktoré sú originálne a nikto iný také nemá. Keď som našla stránku shirtinator.sk, veľmi som sa potešila, pretože si konečne môžem vytvárať svoje vlastné oblečenie! Túto stránku som si hneď obľúbila, keďže je veľmi prehľadná, čo je u mňa dôležité kritérium. Na stránke nájdete perfektný a jednoduchý kreátor, pomocou ktorého si vyberiete druh oblečenia, farbu a je už len na Vás, akú fotku či nápis zvolíte. Shirtinator.sk Vám dáva voľnú ruku!


Stránka je skvelá hlavne kvôli obrovskému výberu tričiek, šiat, spodného prádla, záster či iného oblečenia a doplnkov, ktoré môžete potlačiť svojimi vlastnými myšlienkami alebo obrázkami či fotkami. Preferujete tričká z organickej bavlny? Pre shirtinator.sk to nie je žiaden problém.  Vytváranie tričiek s potlačou cez internet bez rád grafika je možno trošku zradné a ťažké, no na tejto stránke sa nemusíte báť, že Vami zvolený obrázok je príliš malý a domov Vám príde tričko s rozmazaným nečitateľným obrázkom. V kreátore pri vkladaní obrázka alebo nápisu vždy pomocou hviezdičiek vidíte jeho kvalitu. 

Ja som si teda pomocou tejto fantastickej stránky splnila malý sen, a síce svoje vlastné tričko s logom blogu. Páčilo sa mi, že pod kreátorom sú podrobne znázornené veľkosti a rozmery a tak som hneď podľa centimetrov vedela, ktoré tričko bude pre mňa ideálne veľké. Máte aj vy chuť vytvoriť si niečo vlastné, s vtipným originálnym nápisom alebo obrázkom, ktorý pobaví všetkých vašich známych? Smelo do toho, tovar príde rovno ku Vám domov do 5 dní. Ja sama som nedočkavá a veľmi veľmi zvedavá :)

Takže neváhajte a vyrobte si originál :)

www.shirtinator.sk