MY SUMMER MUST HAVE!


Keďže je leto v plnom prúde, rozhodla som sa Vám ukázať pár mojich kozmetických vychytávok, bez ktorých v tomto horúcom počasí neviem žiť. Všetko sú to cenovo dostupné produkty, ktoré kúpite v lekárni, v obchode s bio produktami alebo v drogérií. Dúfam teda, že Vás inšpirujem alebo ukážem niečo skvelé, bez čoho zaručene nebudete vedieť existovať ani vy :D


Prvou vychytávkou na leto je účinný roztok proti poteniu Driclor. V letných mesiacoch sa všetci potíme a nie je nič horšie ako mapy od potu na krásnom tričku. Driclor kúpite  v lekárni a aplikujete ho po sprchovaní. Účinok sa dostaví takmer okamžite a aj keď po nanesení pokožka niekedy strašne svrbí, za cenu nepotenia sa to tých pár minút vydrží každý. Naozaj skvelá vec!


Tento kokosový olej kúpila moja mamina, vraj sa ním človek môže natrieť úplne celý. Je úžasný v tom, že sa môže použiť ako potravina, ale aj ako prírodná vlasová a telová kozmetika. Ako doplnok stravy funguje ako úžasný prostriedok na redukciu váhy. Ja si ho ale nanášam po sprchovaní na pokožku a končeky vlasov. Pokožku nádherne hydratuje a dopĺňa dôležitými vitamínmi. Vlasy taktiež vyživuje a pôsobí aj proti rozstrapkávaniu končekov. Kokosový olej navyše podľa niektorých dermatológov pôsobí aj ako kľúč k mladosti pleti, keďže obsahuje mnoho výživných látok. Je to skutočná kozmetická vychytávka, ktorú kúpite v bio potravinách alebo (ako aj ja) v DM drogérií. A navyše to najhlavnejšie: tá kokosová vôňa je neskutočná! :)


Balea zosvetľovač vlasov používam už roky. Síce je neuveriteľne lacný a obsahuje peroxid, vlasy Vám jemne zosvetlí už po prvom použití. Je skvelý hlavne kvôli tomu, že absolútne vlasy neničí tak ako farby. Vlasy si už dávno nefarbím, len zosvetľujem týmto sprejom za pár korún a mám ich omnoho zdravšie ako v časoch, keď som si ich farbila. Kúpite tiež v DM drogérií.


Ja osobne som maniačka na parfumy. Niekto investuje do kvalitných rúžov, niekto do pleťovej kozmetiky. Ja do parfumov. Prečo? Pretože milujem, keď človek krásne vonia. Páči sa mi, keď sa s niekým zoznamujem, podáme si ruky, pobozkáme sa a ja zľahka pocítim nejakú krásnu vôňu. V tom momente daný človek v mojich očiach hneď stúpne. Som veľmi rada, že túto slabosť na voňavky zdieľa so mnou aj moja mamina a priateľ. A práve ten mi už dávno daroval túto voňavku: Hermés - Un jardin sur le toit. V časoch, keď som ju dostala sa na Slovensku vôbec nedala kúpiť. Je zložená z ruže, magnólie, jablka, hrušky, zelenej trávy a rozmarínu. Po prvom ovoňaní som z nej išla okamžite do kolien. Je svieža, ľahká a absolútne originálna. Ešte som nestretla ženu, ktorej by sa nepáčila. Momentálne sa už dá kúpiť aj na Slovenskom trhu a ak si teda aj ty maniačka na citrusové ľahké voňavky, vrelo odporúčam túto!


Posledné dva produkty, bez ktorých v lete neviem žiť je značka Neutrogena a pleťový krém od Garnier. Neznášam, keď mám suchú pokožku, no neznášam aj, keď sa natriem a krém je hutný a nechce sa vstrebať. Vyskúšala som mnoho krémov. Niektoré vôbec nepomáhali v mojom boji proti totálne suchej pokožke, iné boli také husté, že som ich ledva rozotrela, niektoré mi vôbec nevoňali a pri ďalších som zasa musela doslova čakať ako na autobusovej zastávke, kým sa krém vstrebe. Keď som ale vyskúšala značku Neutrogena, vedela som, že iné už nechcem. Takisto to bolo aj pri Garnier pleťovom kréme. Neznášam, keď si dám na tvár krém a až mi je z neho teplo a mám lesklú pleť ako keby som sa namazala olejom na varenie. Fuj. Garnier je ľahučký, pleť po ňom mám ako bábätko a o vôni ani nehovoriac! V lete je pokožka taktiež vysušená ako aj v zime a potrebuje hydratovať. Neutrogena a Garnier nepatria medzi lacné značky, no investovať do nich sa naozaj vyplatí! Veď práve o našu pokožku by sme sa mali starať najviac.

Nezabudnite, že až do konca mesiaca máte možnosť hrať o výrobu vlastného trička na Shirtinator.sk úplne zadarmo! Pravidlá TU.