NATURAL VIBRATIONS


Vest: boohoo.com (also love this one)
Shirt: Cropp
Pants: Gap
Heels: Primark
Bag: Michael Kors
Watch: DKNY
Sunglasses: Gate



Ako mnohí iní, aj ja rada nakúpim veľa dobrých pekných vecí za skvelé ceny. Páči sa mi prísť domov po nákupe a obdivovať a skúšať si veľa nových vecí. Aby sme ale nakúpili veľa oblečenia za málo peňazí, prirodzene, ideme do obchodov, ktoré takýto tovar ponúkajú. New Yorker, Gate, Terrannova či Primark. Práve ten posledný som minule navštívila (článok môžete nájsť tu). Ceny v tomto obchode boli také nízke, že som sa aj uspokojila s nižšou kvalitou a nakúpila som veľa vecí. Vieme ale, prečo sú takéto typy obchodov také cenovo prijateľné? Prečo ponúkajú tielka za dve eurá, plavky za tri? Po návrate z Primarku mi jeden človek povedal, že je to práve tým, že tieto značky majú fabriky v Indií a iných rozvojových krajinách a zamestnávajú dokonca aj deti na 16 hodinové pracovné smeny a jedinou ich výplatou je jedlo. Neviem, čo je na tom pravdy a možno to ani vedieť nechcem. Koniec koncov musí existovať dôvod, prečo je oblečenie také lacné, priam zadarmo. Nízka kvalita je určite jedným z nich, no čo ak je ďalším dôvodom aj vyššie spomínaná vec? Len si predstavte výrobu Vami zbožňovaného krásneho trička za pár korún.

Nechcem Vám hrať na city, no ja osobne sa dostávam do istej dilemy. Kúpim si krásne lacné veci, ktoré ako študentka, ktorá nezarába tisíce eur, naozaj ocením alebo si oblečenie budem kupovať v obchodoch, ktoré ponúkajú kvalitné drahé oblečenie, kde nie je pôvod daných vecí až taký neistý ako v iných lacných obchodoch? Potešíme svoje oko nádhernými šatami za pár eur alebo povieme NIE práci v neľudských podmienkach (nechcem použiť silnejšie slovo "zotročovanie")? Je to len na nás.

Čo sa týka outfitu, mám na sebe znova veľmi pohodlné veci. Biela je na letné dni naozaj dobrou voľbou a ak zvolíte dobrý strih, rozširovať Vás nebude. Mala som ale pocit, že ma rozširuje biela voľná košeľa. Nosím ju ale za tú cenu, keďže je vzdušná a veľmi príjemná. Vychytávkou môjho šatníka je už skoro dva roky táto vojenská zelená vesta, ktorá vždy môjmu outfitu pridá na ležérnosti a originalite. Oblečenie som doplnila kabelkou Michael Kors pri ktorej som sa len utvrdila, že investovať do kvality sa naozaj oplatí.

Užívajte si tieto krásne slnečné dni, kým ešte sú. Momentálne pracujem na zmene blogovacej platformy, a síce prechod na Wordpress. Ak sa všetko podarí tak ako má, čoskoro sa vidíme na lenkamadlenova.com na frajerskej dizajnovej módnej stránke plnej skvelých inšpirácií :)

Lenka.